niedziela, 1 stycznia 2012

1 stycznia 2012

Mamy Nowy Rok! I o rok starsza jestem...Hmm...Ale co tam metryka, ja tam się w ogóle na swoje lata nie czuję. Co roku coś sobie postanawiam, ale w tym roku sobie daruję, bo i tak na gadaniu, bądź myśleniu się kończy, a to przecież nie o to chodzi. Na przykład na początku każdego roku postanawiam sobie, że schudnę i...na początku kolejnego roku postanawiam to samo. Zamiast zatem postanawiać powinnam działać i właśnie tego sobie życzę na ten rok. Zapału do działania! Jeśli coś mam zrobić to niech to będzie zrobione. Własnie o tym postaram się pamiętać w 2012.
Poza tym dzień dzisiejszy należy do spokojnych i uziemionych. Z rana mieliśmy pomysł, żeby dziś pójść na spacer, który niestety rozmył się w strugach deszczu. "Piękną" mamy jesień tej zimy. Niestety.  Pozostało nam spędzenie dnia po domowemu, przed telewizorem, nad puzzlami, z zabawkami czy przed komputerem. Zależy kto i co lubi. I niech cały ten rok będzie spokojny, tak jak dzisiejszy dzień. Wszystkiego dobrego w tym roku wszystkim życzę.

3 komentarze:

  1. spokojnego i zdrowego roku Asiu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja żadnych postanowień noworocznych nie mam...i z resztą nigdy nie miałam:):) Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń

Zawsze chętnie przeczytamy co mają do napisania inne mamy :) Zapraszamy do komentowania