niedziela, 27 października 2013

Wcięło mnie

O żesz. Długo mnie nie było. Czy ja coś na swoje usprawiedliwienie mam? Oczywiście, że tak. Książki!
Czy wspominałam, że od komputera odciągnąć mogą mnie tylko książki?
Oczywiście mam na myśli czas kiedy nie jestem cała dla małych, czyli dzieci moich. Mam na myśli czas dla mamy, który to najczęściej przy komputerze spędzam.
Chyba, że mam książki, wtedy mnie internety i telewizory niepotrzebne, przestają istnieć, wyłączam się i przenoszę w inny świat.
Jestem w trakcie czytania "Inferno" Dana Browna, a w kolejce czeka na mnie "Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj" Tomka Tomczyka zwanego Kominkiem.

lubimyczytac.pl
Przyznaję, że bardzo ciekawa byłam obu zakupionych pozycji, do tego stopnia, że nie mogłam się zdecydować, którą pierwszą zacząć czytać, więc po prostu zrobiłam sobie wyliczankę.

I czytam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zawsze chętnie przeczytamy co mają do napisania inne mamy :) Zapraszamy do komentowania