piątek, 16 grudnia 2011

Nie trzeba było tak długo czekać

Nie tydzień, a jeden dzień wystarczył, aby zauważyć znaczną poprawę w samopoczuciu u Mateusza. Już po jednej tabletce Singulair dla dzieci kaszel z męczącego, suchego zmienił się w "mokry", a jego częstotliwość zmalała do kilku kaszlnięć na dobę. Jupii!!!! Małemu zatem wrócił psotny humor, a przede wszystkim apetyt! Nie wiem czy nadrabia jedzeniowe zaległości, czy jak, ale bez przerwy buzią miele, jakiś taki nienażarty się zrobił i, co ciekawe, zaczął jeść również owoce w ilościach znacznych. Jupii!!! Strasznie się cieszę, że mój synuś wrócił do normalności.
Za to u Wiki sama odstawiłam Drosetux, bo po nim miałam wrażenie, że więcej kaszle. I w sumie dobrze zrobiłam, bo sama znakomicie sobie z tym kaszlem radzi, bez dodatkowych wspomagaczy.
Jak widać nie zawsze syrop służy. Zresztą lekarka, u której byłam z Matim sama stwierdziła, że syropy niekoniecznie pomagają, ale za dużo na ten temat od niej się nie dowiedziałam, bo mnie bardziej interesowało lekarstwo skuteczne, a to nieskuteczne interesowało mnie jakby mniej, albo i wcale.

Z "niułsów" poza zdrowotnych, to moja Wikusia została królową...Babcia zafundowała jej tron w postaci krzesełka do karmienia, więc mała spogląda z ciekawością z wyższego poziomu na świat, a na brata swego to nawet z góry zerka. Braciszkowi fakt ten niekoniecznie przypadł do gustu, bo zaczyna kombinować, jakby się tu na te wyższe poziomy również  wdrapać. Stwarza to nawet groźne sytuacje, bo wiadomo, że krzesełka okrojony kilogramowo "udźwig" mają. Zatem wzmożona czujność nadal obowiązuje, zresztą nigdy obowiązywać nie przestała ze względu na pomysłowość Młodego względem siebie i siostry.



3 komentarze:

  1. Piękna Królowa na cudnym tronie ;-) królewicz też przystojny!!!! będzie miał powodzenie u dziewczyn w przyszłości!

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze że zdrówko wraca. piękne dzieciaki

    OdpowiedzUsuń
  3. krzesełko eleganckie widzę że łatwe do utrzymania czystości

    OdpowiedzUsuń

Zawsze chętnie przeczytamy co mają do napisania inne mamy :) Zapraszamy do komentowania