niedziela, 4 grudnia 2011

Pod choinkowe pomysły.

Czas pędzi jak oszalały, toć zaraz Święta Bożego Narodzenia. Tym razem pomysły na prezenty zrodziły się w mej głowie znacznie wcześniej niż dzień, dwa przed Wigilią. Zaplanowałam zatem dla mojego M. portfel: Camel Activ




Mam nadzieję, że się mojemu M. spodoba, bo alternatywy brak. Mojemu tacie kupiłam już sweter. Cieplutki, z półgolfem, zapinany na zamek. Klasyczny. Konsultowałam telefonicznie z mamą, która podniosła mi ciśnienie na wieść o pomyśle prezentu dla taty i rzuciła hasło, że ona mi podpowie co tacie potrzebne. Oczywiście nastawiłam z ciekawością uszy, po czym usłyszałam, że...filcowe kapcie. Mamo, czy ty sobie ze mnie żarty robisz? - spytałam. Po czym, siląc się na spokój, powiedziałam, żeby sama taki prezent tacie zrobiła. No wiecie co. Poczułam się urażona.
Dla mamy zaplanowałam kurtkę zimową, a że ona ostatnio na dukanie schudła,ale mimo wszystko ma złą postawę, czyli garbi się i ma wystający brzuch, no to ten prezent muszę kupić z aktywnym udziałem mojej mamy, bo musi kurtki mierzyć. Co mama na to? Wykręca się ile może, bo przecież ciocia dała jej kurtki po sobie i ona jakoś zimę w nich przejdzie. Nie przyjmuje do wiadomości faktu, że wygląda w jednej źle, a druga jest typowo jesienna. Dziś właśnie  powiedziałam mamie co myślę o tych jej wykrętasach, i że jest mi przykro, że od siostry bierze, a ode mnie nie chce przyjąć prezentu. Chyba ją trochę ruszyło. Zobaczymy.

Dla Mateusza wahamy się pomiędzy ukochanym przez niego pojazdami wszelkiej maści i gabarytów, jak np.


bądź laptopem edukacyjnym. Ale jakim, to do końca pomysłu brak. Może taki?

Od babci dostanie książkę z jakimiś opowieściami czy bajkami. W tym wypadku babcia poszła na łatwiznę i dała pieniążki, a prezent mamy kupić my:)

Wikunia natomiast od babci dostanie lalę:

a my planujemy zakupić taką żyrafkę:

Jak Wam podobają się pomysły na prezenty? Podzielcie się swoimi pomysłami, bo ja z gatunku ciekawskich jestem :))










4 komentarze:

  1. świetne pomysły, mój małż dostał portfel na urodziny 26 listopada, wkrótce u mnie będzie post o prezentach

    OdpowiedzUsuń
  2. Portfel to super pomysł! J amojemu także sprezentowałam na święta parę lat temu i był bardzo zadowolony:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie mam pomysłów na prezenty:( Też szukam inspiracji. Ale dla dziadków już wybraliśmy: zamówiliśmy im magiczne kubki ze zdjęciem Ani;)
    takie jak te:
    http://allegro.pl/promocja-kubek-magiczny-ze-zdjeciem-fotokubek-i1930560955.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniesko, poddałaś mi kapitalny pomysł na Dzień Babci i Dziadka:)

    OdpowiedzUsuń

Zawsze chętnie przeczytamy co mają do napisania inne mamy :) Zapraszamy do komentowania