piątek, 7 grudnia 2012

Mam firanki!

W wielu domach to normalka. W naszym zasadniczo też, ale po przeprowadzce firanek na oknach brakowało.
Denerwowało mnie to strasznie, ale stan finansów nie pozwalał na zakup tego co bym chciała, a wydawać na byle co nie miałam ochoty.
I tu, z odsieczą przybyła rodzina. Ciocia firanki sobie zmieniła, siostrze odpaliła, siostra o córce pomyślała, telefon wykonała.
Córka czyli ja we własnej osobie ciekawością gnana w domu rodzicielskim się zjawiłam, pooglądałam i zdecydowałam.
Dwa okna, wiec i firanki dwie potrzebne, a że ta długaśna to mama zaproponowała, że z tej jednej zrobi dwie, żeby pasowało.
I zrobiła, a nawet mi do domu przyniosła.
Następnego dnia M. się o te firanki zapytał.
Trzeba wyprasować!
Hasło rzuciłam i wyszłam, bo trzeba było wyjść.
Po powrocie co zastałam?
Okna pomyte, firanki wyprasowane i wiszą!
Mam firanki i jestem w niebie.
I wszystko "samo" się zrobiło :)




17 komentarzy:

  1. super! Ja firanek teraz nie mam i szczerze mówiąc wolę taki stan, zwłaszcza, że biało za oknem przez co jaśniej w domu i okna częściej myję ;)))

    pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my ogólnie mamy niskie i ciemne to mieszkanie, więc u nas firanki rozjaśniły pokój i ociepliły :)

      Usuń
  2. Nienawidzę prasowania firanek :) Ale Ci fajnie, że wszystko "samo" się zrobiło:) Pozdrawiam i dodaję do linków:) Zaproszenie do nas poszło:) Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tez byłam totalnie zaskoczona, ze już wiszą wyprasowane i okna pomyte :)

      Usuń
  3. prezent na Mikolaja od mezusia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Firanki superowe, u mnie z kuchni i jednego pokoju identyczne widoki na drugi blok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wolałabym inne widoki, ale "jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma"

      Usuń
  5. Firanki pierwsza klasa:) Nie lubię okien bez firanek, bo wtedy mieszkanie wydaje się takie surowe. Firaneczki bardzo ocieplają mieszkanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubię okien bez firanek. W tym mieszkaniu firanki wyjątkowo ocieplają pomieszczenie.

      Usuń
  6. Wydaje mi się, że każdy kto ma swoje gniazdko w końcu doceni firanki i to jakiej nadają przytulności domowi/mieszkaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami wydaje mi się, że okno lepiej wygląda bez firan, z drugiej strony pokój z pustym oknem wydaje się prześwietlony i jakiś goły, dlatego najlepszym rozwiązaniem są cienkie i delikatne firanki, które idealnie wpasują się między te dwie opcje.

    OdpowiedzUsuń

Zawsze chętnie przeczytamy co mają do napisania inne mamy :) Zapraszamy do komentowania